تاثیر تبلیغات محیطی بر فروش
تاثیر تبلیغات بر فروش و جذب مشتری بیشتر به قدری واضح و شفاف است که اندک افرادی هستند که نسبت به آن آگاهی نداشته باشند. به همین علت است که مراکز تجاری عموما بخش زیادی از بودجه آن مرکز را صرف تبلیغات بخصوص تبلیغات محیطی میکنند.
هزینه پایین تبلیغات محیطی ( تابلو بنر )
این نوع تبلیغ یکی از انواع تبلیغات است که علاوه بر بازدید بیشتری که نسبت به گونه های دیگر تبلیغ دارد (به جهت بزرگی تبلیغ و عمومی بوده محل اکران) هزینه بسیار کمتری را نسبت به آنها داراست.
قدرت تبلیغات محیطی
قدرت این نوع تبلیغ از آنجاست که در عین سادگی تبلیغ (که با ساده ترین متریال ها انجام شده است) در معرض دید افرادی که در حال مسافرت و جابجایی هستند قرار می گیرد.
قدرت این نوع تبلیغ هنگامی افزایش می یابد که در مکان مناسب و در معرض دید افراد مناسب قرار بگیرد.
حتی برای کسب و کارهای کوچک این نوع تبلیغ در مدت زمان کم میتواند بسیار سودمند و نتیجه بخش باشد.
از جمله تبلیغ محیطی که در کشور ما انجام میشود می توان به موارد مانند: بیلبورد – استرابورد – لمپوست – عرشه پل – تابلو – ایستگاه اتوبوس – ایستگاه مترو و تاکسی و… می توان اشاره کرد.
از جمله مواردی که به تازگی در کشور استفاده می شوند می توان به تلویزیون شهری و سایه بانهای فروشگاه های کوچک اشاره کرد.
تلویزیون شهری یک نمایشگر بسیار بزرگ است که مرتبا تصاویری را پخش میکند. (البته در بیشتر موارد کیفیت تصویر خوبی نداشته اما به جهت توانایی پخش تصاویر متحرک قابل توجه است.)
بنر و فلکس در تبلیغات
بیشترین متریالی که در تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار می گیرد بنر و فلکس است. این نوع متریال هم بسیار ارزان قیمت هستند و هم طول عمر مناسبی نسبت به قیمتشان دارند. ضمن اینکه بنر و فلکس می تواند حتی تا عرض 5 متر نیز استفاده شود که اندازه بسیار بزرگ و قابل توجهی می باشد.
نما و تابلو کامپوزیت
چند سالی است که نماهای کامپوزیت و تابلو های چلنیوم توانسته اند در بعضی موارد جایگزین بنر و فلکس شوند که در مطلب نماهای و تابلو کامپوزیت در این باره توضیحات بیشتری ارائه شده است.
برچسب ها: چاپ بنر , چاپ بنر تبلیغاتی , قیمت چاپ بنر , تبلیغات محیطی , بنر بزرگ , بنر فوری , بنر عرض 320 , بنر عرض 3 , بنر عرض 5 متر , فلکس بزرگ , بیلبورد , تابلو تبلیغاتی , بنر عرض بالا